Διαγωνισμός WIND για ένα SONY XPERIA Z Tablet
- Λεπτομέρειες
- Δημοσιεύθηκε : Πέμπτη, 16 Οκτωβρίου 2014 16:52
Διαγωνισμό με έπαθλο ένα 1 SONY XPERIA Z Tablet για έναν τυχερό συνδρομητή ο οποίος θα εγγραφεί στην υπηρεσία myWIND πραγματοποιεί η WIND μέσα από την ιστοσελίδα της.
Ο διαγωνισμός διαρκεί μέχρι την 1 Δεκεμβρίου 2014. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να μπείτε στο: https://www.wind.gr/gr/mywind/mylogin/.
Νέα δικαιώματα χρήσης φάσματος αποκτά η WIND Ελλάς [Δελτίο Τύπου]
- Λεπτομέρειες
- Δημοσιεύθηκε : Δευτέρα, 13 Οκτωβρίου 2014 21:31
Η WIND Ελλάς ανακοινώνει ότι μετά την ολοκλήρωση της σημερινής δημοπρασίας για τη χορήγηση νέων δικαιωμάτων χρήσης ραδιοσυχνοτήτων από την ΕΕΤΤ, απέκτησε δικαιώματα για δύο τμήματα (2 x 10 MHz) στη ζώνη των 800MHz και επίσης για τέσσερα τμήματα (2 x 20MHz) στη ζώνη των 2600MHz, συνολικής αξίας €121,825 εκατ.
iLoveTV από την WIND [Δελτίο Τύπου]
- Λεπτομέρειες
- Δημοσιεύθηκε : Πέμπτη, 18 Σεπτεμβρίου 2014 17:47
Τη δυνατότητα να βλέπουν τις αγαπημένες τους σειρές προσφέρει από σήμερα η WIND στους συνδρομητές της με τη νέα υπηρεσία iLoveTV. Πρόκειται για την πρώτη συνδρομητική υπηρεσία παρακολούθησης δημοφιλών τηλεοπτικών σειρών μέσω του διαδικτύου στην Ελλάδα, που παρέχεται με τη συνεργασία του ομίλου Αττικών Εκδόσεων.
Δήλωση της Lenovo τον Οκτώβριο του 2014 για τις κατατάξεις στην βιομηχανία των PC [Δελτίο Τύπου]
- Λεπτομέρειες
- Δημοσιεύθηκε : Πέμπτη, 09 Οκτωβρίου 2014 18:50
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της βιομηχανίας (8 Οκτώβρη, 2014) από την IDC, η Lenovo είναι ξεκάθαρα ο παγκόσμιος ηγέτης στα PC για το 6ο συνεχόμενο τρίμηνο, φθάνοντας το 20% και επιτυγχάνοντας ρεκόρ παγκόσμιου μεριδίου. Εν τω μεταξύ, η παγκόσμια βιομηχανία των PC έδειξε σημάδια βελτίωσης με μια μέτρια πτώση του μόλις 1.7%, σημαντικά καλύτερη από την πρόβλεψη της IDC για μείωση 4.1%.
Η τεχνολογία γίνεται απλή, για όλους στα νέα καταστήματα WIND [Δελτίο Τύπου]
- Λεπτομέρειες
- Δημοσιεύθηκε : Δευτέρα, 15 Σεπτεμβρίου 2014 21:14
Νέο πρόσωπο αποκτά η WIND στη λιανική αγορά, παρουσιάζοντας στους καταναλωτές τα νέα της καταστήματα που χαρακτηρίζονται από φιλικότητα, υψηλή τεχνολογία, διαδραστικότητα και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Η ανανέωση της αλυσίδας καταστημάτων της WIND θα αποτελέσει τη μεγαλύτερη επένδυση στην ελληνική λιανική αγορά καθώς η εταιρεία θα διαθέσει περισσότερα από 20 εκατ. ευρώ για τα νέα της καταστήματα έως το τέλος του 2015.